.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد. اولین واکنش دولت به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف /۸ پاسخ معاون پارلمانی به انتقادات رئیس مجلس
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد.(ادامه)
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند.

وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفی در ضربات پنالتی
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند. (ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است. رئیس مجلس: فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.(ادامه)
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد. بازداشت ۴ کنکوری متخلف؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد.(ادامه)
در حالی که گفته شده بود حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، بازگشت او به تشک نیز مثل حضورش در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد. بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
در حالی که گفته شده بود حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، بازگشت او به تشک نیز مثل حضورش در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد.(ادامه)
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم. شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم.(ادامه)
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت. عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز : سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند. سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد / تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب تایید شد
شمال نیوز : سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.(ادامه)
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ... افشاگری فلاحت‌پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ؛ ماجرای دریافت غرامت جنگی از عراق
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ...(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد. دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟!
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین مجری ذیصلاح ساختمان شهرستان ساری از برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول سال ۱۴۰۲ این انجمن خبرداد .

دعوت به مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین مجری ذیصلاح ساختمان شهرستان ساری
شمال نیوز : رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین مجری ذیصلاح ساختمان شهرستان ساری از برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول سال ۱۴۰۲ این انجمن خبرداد . (ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد. نماز جماعت در کشور ما ورشکسته و در حال رسیدن به آخر خط است !
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل استاندارد مازندران از موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی خبر داد . موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی / تمدید و افزایش عضویت کامل ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه(APAC)
شمال نیوز : مدیرکل استاندارد مازندران از موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی خبر داد .(ادامه)
طبق آمار ۹۰ درصد از موتورسیکلت‌ها، ۴۸ درصد تاکسی‌ها، ۸۶ درصد مینی‌بوس‌ها، ۸۲ درصد اتوبوس‌های درون شهری و بیش از ۵۲ درصد از خودروهای برون شهری کشور فرسوده هستند/ خسارت ۹ میلیارد دلاری خودروهای فرسوده به کشور ....(خبر)
(ادامه)
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خوانده بودند، منتشر کرد. سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خوانده بودند، منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و رسماً مدیریت این استان را بر عهده گرفت. شفقت سکان استانداری لرستان را به دست گرفت
شمال نیوز: ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و رسماً مدیریت این استان را بر عهده گرفت.(ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎ نماینده ولی فقیه در استان: مهم ترین مطالبه از استاندار جدید؛ توسعه مازندران است
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎(ادامه)
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد. استاندار جدید مازندران در اولین سخنرانی رسمی خود در مازندران چه گفت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌ شیشه‌ای به‌ عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین سواری‌های ایران خودرو به یک میلیارد و ۷۰ میلیون رسیده است. قیمت محصولات ایران‌ خودرو؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جدول
قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌ شیشه‌ای به‌ عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین سواری‌های ایران خودرو به یک میلیارد و ۷۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت. پلیس: به زودی چند پرونده مهم در زمینه فحشاء، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی منتشر خواهد شد
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.(ادامه)
پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی شد. جاده هراز مسدود شد
پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی شد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم. یوسف نوری : برای توسعه مازندران برنامه دارم / خدمت به مردم دیار علویان افتخار است
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود. استاندار جدید مازندران امروز معارفه می‌شود
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 4230 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.276 seconds.